Internet2020-12-02
3

Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl

Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy.

W ramach kampanii przygotowano spot główny oraz cztery spoty tematyczne. W każdym z nich gwiazdy opowiadają o swoich skojarzeniach z portalem i poszczególnymi serwisami tematycznymi należącymi do Grupy. Kampania promowana jest hasłem: „Interia – portal, który towarzyszy mi każdego dnia”.

Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz oraz Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzenia Interii i serwisów: Wydarzenia, Sport, Pogoda, Pomponik oraz Smaker.

Kampania ruszyła 1 grudnia br., obejmuje emisję spotów telewizyjnych na antenach Grupy Polsat oraz i w stacjach radiowych z Grupy RMF. Kreacje reklamowe ukażą się również w tytułach prasowych, internecie oraz jako autopromocja w Interii.

Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat, natomiast spoty na potrzeby radia przygotowało krakowskie studio RS Media.

Według badania Mediapanel w październiku 2020 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia przyciągnęły 19,8 mln realnych użytkowników i 1,8 mld odsłon, a sam portal Interia – 13 mln użytkowników i 955 mln odsłon.

Od lipca 2020 roku Grupa Interia wchodzi w skład Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w kraju.

Autor:NB

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas