Ruszyła nowa globalna kampania reklamowa kawy Nescafe Dolce Gusto pod hasłem „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Akcja powstała we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.
Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy. Motywem przewodnim kampanii jest energetyczny film, stworzony przez Diego Contreras’a i Salomona Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą Nescafe Dolce Gusto.
W spocie will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin' On) The Dock of the Bay” Otis Redding, a marka Nescafe Dolce Gusto przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie. „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” - to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.
Oprócz reklamy, emitowane będą też 4 filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista Nescafe Dolce Gusto występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.
Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” odbyła się 30 sierpnia w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am facebookowych fanpage’y Nescafe Dolce Gusto oraz Nescafe.
W Polsce spot reklamowy jest emitowany Facebooku Nescafe oraz w innych kanałach społecznościowych od czwartku. Będzie wspierany szeroko zasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.
Spot do tej kampanii nakręcono w marcu w Metropolis Studios w Londynie, został wyreżyserowany przez Diego Contrerasa i Salomona Ligthelma.