Prasa 2010-03-02
1

Wiosenna odsłona kampanii „Wolni od stresu” (foto)

Ruszyła tegoroczna, wiosenna odsłona kampanii społecznej „Wolni od stresu” organizowanej przez miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Potrwa ona do końca marca.

– Reklamy promujące akcję ukażą się na ponad 300 billboardach w całej Polsce, a swojego wizerunku do promocji akcji zgodziły się udzielić znane twarze - Małgorzata Braunek, Maja Ostaszewska, Marek Kamiński oraz siostry Natalia i Paulina Przybysz – podkreśla Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło. Partnerami kampanii są: TVP2, ams, Sens – Magazyn Psychologiczny, kreacja pro, Servier, Senomag, Clinique oraz Herbapol.

Akcja „Wolni od stresu” została zainaugurowana w styczniu 2009 roku. Od tego czasu, w ramach kampanii, w magazynie „Zwierciadło” co miesiąc kontynuowane są m.in. cykle artykułów, poświęconych m.in. takim tematom, jak życie wewnętrzne, kultura jako strefa bez stresu oraz joga.

Autor: KL

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas