Virgil Abloh, dyrektor artystyczny męskiej linii odzieży Louis Vuitton przygotował specjalny kilkuminutowy film, który promuje nową kolekcję marki dla mężczyzn na sezon wiosna/lato 2021.
Zamiast tradycyjnego formatu pokazu mody Virgil Abloh wyobraził sobie wirtualną i dosłowną podróż po świecie, aby zaprezentować swoją nową kolekcję. Spot zaczyna się od pokazania domu Louisa Vuittona w Asnières pod Paryżem, dalej śledzi ludzi, którzy pakują kontenery i ładują je na barki, które następnie płyną wzdłuż Sekwany i poza Paryż. Na pokładzie kolorowa ekipa animowanych bohaterów zwana „Zoooom with friends” ukrywa się jako pasażerowie na gapę.
W częściowo animowanym filmie zaprezentowano kilka nowych projektów z męskiej linii przygotowanej na wiosnę/lato 2021. Jej pokazy mają odbyć się w Chinach i Japonii.