Internet2023-12-15
17

Wirtualna Polska będzie rozliczała rząd z obietnic wyborczych. Rusza specjalny serwis

skrin wiadomosci.wp.pl/100konkretowskrin wiadomosci.wp.pl/100konkretow

Wirtualna Polska uruchomiła projekt „Sto konkretów o stu konkretach”, w ramach którego w specjalnej zakładce sekcji Wiadomości podsumowuje, ile obietnic wyborczych uda się spełnić gabinetowi Donalda Tuska. 

W sekcji „100 konkretów” na stronie wiadomości Wirtualnej Polski odliczane jest 100 pierwszych dni rządu Donalda Tuska i licznik, ile z obietnic proponowanych w kampanii wyborczej „100 konkretów” udaje się zrealizować. Na tej liście są m.in. postulat “babciowego”, obniżka podatków, antykoncepcja awaryjna bez recepty, likwidacja Funduszu Kościelnego czy zakazu handlu w niedziele. 

WP patrzy nowej władzy na ręce

„Medialna kontrola nad działaniami władzy stanowi istotny element demokratycznego procesu. Krytycznie podchodziliśmy w Wirtualnej Polsce do działań poprzedniego rządu, równie wnikliwie przyglądać się będziemy nowej formacji. Dlatego uruchamiamy projekt "100 konkretów o 100 konkretach". Będziemy dokładnie śledzić postępy władzy w realizowaniu kampanijnych obietnic. Aby łatwiej było Państwu to kontrolować, zbieramy wszystko w jednym miejscu” – wyjaśniono na stronie projektu.

Na stronie można sprawdzić stan realizacji danej obietnicy – niespełniona, spełniona częściowo bądź całkowicie. Do zrealizowanych postulatów dodawane są wyjaśnienia oraz linki prowadzące do innych artykułów, opisujących daną sprawę, na Wirtualnej Polsce.

- Pomysł pojawił się podczas jednego z kolegiów, odpowiedzialna za prowadzenie projektu jest redakcja WP Wiadomości. Na bieżąco będziemy uzupełniać i edytować kolejne obietnice w momencie ich realizacji. Po 100 dniach na pewno projekt zostanie podsumowany, natomiast realizację obietnic będziemy dalej śledzić – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski. 

Według wyników badania Mediapanel w listopadzie br. serwisy internetowe i aplikacje mobilne Grupy Wirtualna Polska miały 20,93 mln odwiedzających, a średni czas korzystania wyniósł 2 godziny, 23 minut i 41 sekund.

Autor:jd

Więcej informacji:Donald Tusk, Wirtualna Polska

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas