Na weekend Grupa Wirtualna Polska zapowiedziała pierwsze wydanie „Magazynu Lifestyle” dostępnego na stronie głównej WP.pl. Projekt ma dostarczać czytelnikom treści premium, a tematem przewodnim szeroko pojęty design.
„Magazyn Lifestyle” w założeniach ma zawierać reportaże, pogłębione wywiady, felietony i teksty o tematyce społecznej, które będą ilustrowane fotografiami.
Według Grupy Wirtualna Polska nowy projekt ma z jednej strony przyciągać czytelników wysokiej jakości materiałami, z drugiej odpowiadać wymaganiom reklamodawców chcących wykorzystywać rozwiązania z segmentu content marketingu oraz reklamy natywnej.
- Zgodnie z przyjętą strategią inwestujemy w treści dłuższe i pogłębione, znacznie wykraczając poza standardowe postrzeganie segmentu lifestyle. Magazyn prezentuje więc ekskluzywne, atrakcyjne materiały redakcyjne, które doskonale wpisują się w strategię komunikacji marki. Spełniając wszelkie kryteria reklamy natywnej, realizują cele marketingowe klienta - opisuje Ingrid Hintz-Nowosad, odpowiedzialna za realizację projektu w obszarze lifestyle Grupy WP.
W pierwszym wydaniu „Magazynu Lifestyle” pojawią się materiały przygotowane m.in. przez Anetę Wawrzyńczak, Izabelę O’Sullivan, Agnieszkę Żukowską, Michała Suchorę i Łukasza Knapa. Autorskie felietony napisały Anna Dziewit-Meller i Agata Passent.
Debiut „Magazynu Lifestyle” i treści które zawiera pierwsze wydanie będą promowane przez cały nadchodzący weekend w ramach specjalnego modułu eksponowanego na stronie głównej WP.pl.
Od dwóch lat weekendowa sekcja magazynowa jest publikowana na portalu Gazeta.pl, natomiast jesienią ub.r. podobny cykl materiałów zaczął ukazywać się na TVN24.pl.