Internet2015-03-02
7

Wirtualna Polska z informacyjnymi fleszami wideo „Dzieje się w…”

Agnieszka Kopacz w programie „#DziejesiewPolsce”Agnieszka Kopacz w programie „#DziejesiewPolsce”

Wirtualna Polska zaczęła realizować i publikować codziennie krótkie informacyjne programy wideo pod hasłem "Dzieje się w…”. Prowadzą je m.in. Agnieszka Kopacz, Angelika Andrys-Koba, Marcin Klimkowski, Kamila Ryciak i Marcin Bąkiewicz.

W połowie stycznia na Wirtualnej Polsce zaczęły być publikowane cykle „#Dziejesiewsporcie”, „#Dziejesiewkulturze”, „#Dziejesiewtechnologii”, „#Dziejesiewmoto” oraz „#NoCoTy”, natomiast w połowie lutego pojawiły się kolejne - „#DziejesiewPolsce”, „#Dziejesiewbiznesie” i prognoza pogody.

Na każdy z formatów składają się zamieszczane codziennie klipy trwające od półtorej do trzech-czterech minut, poświęcone zazwyczaj jednemu tematowi z danej dziedziny. W programie „#DziejesiewPolsce”, pomyślanym jako wieczorne podsumowanie najważniejszych wydarzeń, prezentowanych jest po kilka informacji, zarówno z kraju, jak i z zagranicy.

Klipy są publikowane w serwisie WP.tv oraz zamieszczane kontekstowo przy tekstach w odpowiednich sekcjach tematycznych portalu WP.pl.

Schemat nazwy „Dzieje się w…” nawiązuje do hasła marketingowego WP.pl - „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”, wprowadzonego jesienią ub.r. w kampanii reklamowej wspierającej nową identyfikację wizualną i stronę główną portalu (więcej o tym).

Programy „#DziejesiewPolsce” i „#Dziejesiewbiznesie” prowadzi przede wszystkim Agnieszka Kopacz, wcześniej dziennikarka Orange Sport i TVP Sport. Wśród prowadzących pozostałych cykli także są dziennikarze z doświadczeniem w innych mediach - w „#Dziejesiewmoto” występują Marcin Klimkowski (dziennikarz „Playboya”, prowadzący program „Zakup Kontrolowany” w TVN Turbo) i Kamila Ryciak (wcześniej związana m.in. z TVN Warszawa i Radiem Eska), w „#Dziejesiewtechnologii” - Angelika Andrys-Koba (wcześniej m.in. w Superstacji) i Marcin Bąkiewicz (wcześniej m.in. w MTV i VH1 Polska oraz rbl.tv), natomiast w „#Dziejesiewkulturze” - Marika Tomczyk (wcześniej m.in. w Kafeteria.tv).

Na przełomie ub. i br. Grupa Wirtualna Polska uruchomiła nowe studio wideo, którym kieruje Jacek Amsterdamski, poprzednio związany z Grupą Onet.pl (więcej na ten temat).

W grudniu ub.r. strony Grupy WP zanotowały 15,63 mln użytkowników i 4,55 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 11,59 mln użytkowników i 2,75 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas