Reklama2023-03-01
1

Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise

Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko chief product officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.

Rolą Witolda Adamskiego będzie zapewnienie klientom wysokiej jakości usług analitycznych i performance, rozwój merytorycznym zespołów SEM, social ads, programmatic & display, afiliacji i web analityki. Adamski będzie odpowiedzialny za współpracę z najważniejszymi partnerami mediowymi i technologicznymi takimi jak Google, Meta, TikTok, Adform, Teads, Justtag, YOC i innymi.

–  Cieszę się z dołączenia Witolda do naszego zespołu. Chcemy być dla klientów najlepszym partnerem w realizacji celów biznesowych poprzez optymalizację każdego etapu ścieżki zakupowej konsumentów. Z racji naszego DNA szczególną rolę odgrywają precyzyjne działania w digital mediach z wykorzystaniem zaawansowanych danych. Witold posiada zarówno doświadczenie w strategicznej obsłudze wymagających klientów, jak również umiejętność budowy skutecznego zespołu, co wzmocni naszą jakość produktu digital mediowego – mówi Katarzyna Wiśniewska, managing director w K2 Precise.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/katarzyna-chmielewska-walas-k2-precise-content-team-leadermedia-zwolni-250-pracownikow-aby-uzyskac-rentownosc-dlaczego ## ##

Witold Adamski ostatnio w MediaHub

Witold Adamski przez ostatnie 8 lat pracował w agencji MediaHub, gdzie budował zespół obsługujący kluczowego klienta – ING Bank Śląski. Odpowiadał za koordynację wszystkich projektów mediowych prowadzonych przez ING na rynku polskim. Do jego zadań należała zmiana organizacji zespołu i procesów pracy. Restrukturyzacja dotyczyła m.in. transformacji cyfrowej, w tym wdrożenia rozwiązań Business Intelligence. Dbał również o innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów, analiz i raportowania danych.

Adamski jest związany z branżą od 17 lat. Karierę mediową rozpoczął w OMD, gdzie pracował dla szerokiego grona klientów, takich jak  T-Mobile, HP, Deutsche Bank, Polpharma i Grupa Żywiec (Heineken Polska). Po sukcesach współpracy z Grupą Żywiec przeszedł na stronę reklamodawcy, odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego globalnego strategicznego podejścia do planowania mediów.

Autor:jd

Więcej informacji:Witold Adamski, K2 Precise, Grupa K2

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas