Reklama2021-03-29
4

Witold Pasek, były dyrektor marketingu wygrał w sądzie z Grupą Lotos

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Witold Pasek, który przez rok był dyrektorem marketingu Grupy Lotos wygrał z tą firmą proces w sądzie w sprawie przywrócenia go do pracy w tej paliwowej spółce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wrócić do spółki na stanowisko dyrektora marketingu.

Witold Pasek był dyrektorem marketingu Grupy Lotos od maja 2017 roku do maja 2018 roku. O swoim rozstaniu z tą paliwową spółką poinformował na portalu LinkedIn.

„Po ponad roku pracy rozstałem się dziś z Grupą LOTOS. Wszystkim, z którymi współpracowałem, z którymi razem tworzyliśmy rzeczy - taką mam przynajmniej nadzieję - ciekawe i niezwykłe, ale także tym z którymi się spierałem i kłóciłem - dziękuję. Dzięki mojemu szefowi - Marcinowi Jastrzębskiemu - i swobodzie, jaką mi w mojej pracy marketingowca pozostawił mogłem zrobić kilka projektów, o których każdy skrycie marzy i to bez odpowiadania na setki dziwnych, nieprofesjonalnych pytań. Choć z drugiej strony w ostatnim czasie przypomniałem sobie doskonale dlaczego odchodząc z PZU w roku 2006 obiecywałem sobie solennie: nigdy więcej do państwowej spółki...” - napisał wówczas.

Wtedy nie podał powodów rozstania z firmą. Także biuro prasowe spółki nie komentowało tej zmiany personalnej.

Teraz Witold Pasek przekazał na LinkedIn, że właśnie wygrał z Lotosem proces w sądzie o przywrócenie go do pracy.

"Pamiętam jak niespełna trzy lata temu zarzekałem się, że już "nigdy w państwowej spółce". No ale wygląda, że jestem na nią... skazany (na razie nieprawomocnie)" - napisał.

Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe orzekł 22 marca br. w sprawie Witolda Paska przeciwko Grupie Lotos, że "przywraca Witolda Paska do pracy u pozwanego Grupie Lotos na warunkach pracy i płacy istniejących przed rozwiązaniem umowy o pracę z dnia 29 maja 2018 roku".

Dodatkowo zasądzono Grupie Lotos na rzecz Witolda Paska kwotę 17 680 zł tytułem zwrotu kosztów procesu.

Witold Pasek do października 2016 roku był CEO w Centrum Edukacji Medycznej CEMED. Pełnił tę funkcję przez ponad dwa lata. Wcześniej pracował w takich firmach, jak Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile) jako rzecznik prasowy i doradca zarządu ds. komunikacji i PR. W Grupie PZU pracował jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i marketingu, następnie był dyrektorem zarządzającym ds. strategii marketingowej. W Telewizji Polskiej był doradcą zarządu ds. PR. W Polskim Radiu był dyrektorem Agencji Komunikacji i Promocji oraz jednocześnie dyrektorem Agencji Fonograficznej, a w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń (obecnie Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń) pracował jako doradca zarządu ds. PR i marketingu. W latach 1987-1992 był dziennikarzem, pracował m.in. w „Życiu Warszawy”, „Wprost”, „Playboyu”, „Frondzie”, „Gazecie Wyborczej” i „Polityce”. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas