Reklama2016-11-21
1

Władze Warszawy szukają w przetargu domu mediowego do dwuletniej współpracy

Władze Warszawy rozpoczęły przetarg na wybór domu mediowego, który zajmie się dla nich planowaniem i zakupem mediów w ciągu najbliższych dwóch lat. Wartość budżetu wynosi blisko 2,2 mln zł netto.

Przedmiotem rozpoczętego przetargu jest realizacja działań informacyjnych miasta Warszawy w różnego rodzaju mediach: w gazetach, internecie, radiu, na billboardach, słupach ogłoszeniowych i stołecznych środkach komunikacji miejskiej. Współpraca dotyczy planowania i zakupu mediów.

Przetarg podzielono na cztery części, co oznacza, że mogą zostać w nim wybrane cztery różne firmy: domy mediowe lub właściciele tych mediów, których dana część przetargu dotyczy.

Pierwsza część dotyczy planowania i zakupu powierzchni reklamowych i czasu antenowego w gazetach, radiu i w internecie. Budżet na te działania wynosi 1,3 mln zł. Druga część obejmuje działania reklamowe na billboardach - wartość środków na ten cel to 276,4 tys. zł.

Trzecia część to działania informacyjne z wykorzystaniem różnych powierzchni reklamowych w środkach komunikacji miejskiej w stolicy – na nie władze Warszawy wyłożą ponad 439 tys. zł. Ostatnia część dotyczy reklamy na słupach ogłoszeniowych na terenie Warszawy - na nie miasto przeznaczy 146,3 tys. zł.

Wybrana firma bądź firmy będą pracować dla władz miasta do połowy grudnia 2018 roku. Przetarg trwa do 28 grudnia br.

Autor:bg

Więcej informacji:Warszawa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas