Reklama 2019-12-12
2

Właściciel pizzerii Papa John’s pozwał agencję reklamową Laundry Service

Założyciel i właściciel pizzerii Papa John’s, John Schnatter, pozywa agencję reklamową Laundry Service twierdząc, że ta ujawniając prowadzoną z nim rozmowę telefoniczną naruszyła umowę i klauzulę poufności.

John Schnatter w prowadzonej 22 maja 2018 roku rozmowie telefonicznej z agencją Laundry kilka razy użył słowa „negro” (murzyn). Jej pełna treść została opublikowana w materiale „Forbesa” 11 lipca 2018 r. Reakcja na tę publikację była szybka. Schnatter odszedł z funkcji przewodniczącego Papa John’s tego dnia. Wkrótce został usunięty z materiałów marketingowych Papa John’s, a później opuścił zarząd. Wtedy też sprzedaż Papa John’s i ceny akcji firmy spadły. Nadal jest właścicielem firmy.

Teraz Schnatter pozywa agencję Laundry Service i jej spółkę dominującą Wasserman Media Group. Zarzuca im m.in. „naruszenie umowy, ingerencję w potencjalną korzyść ekonomiczną i celowe spowodowanie stresu emocjonalnego”.

Pozew został złożony w Louisville w Kentucky, gdzie mieści się siedziba Papa John's. - Fakty pokażą, że moje słowa zostały wyjęte z kontekstu i wykorzystane do wywołania skandalu przeciwko mnie w oparciu o całkowicie fałszywą narrację - powiedział Schnatter cytowany w wydanym oświadczeniu.

John Schnatter żąda odszkodowania za wyrządzone jego firmie szkody – twierdzi, że publikacje w prasie na temat pizzerii Papa John’s po ujawnieniu rozmowy przez agencję Laundry Service doprowadziły nie tylko do spadków sprzedaży, ale też zaszkodziły wizerunkowi firmy.

Autor: bg

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas