Reklama2012-01-03
3

Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)

Ruszyła kampania Skody reklamująca wyprzedaż samochodów z rocznika 2011. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.

W nowej kampanii Skody są pokazani Włoch, Japończyk i Francuz, którzy nie potrafili opanować swojej ciekawości i pod osłoną nocy podglądają ofertę wyprzedażową w salonach Skody. Reklamy podkreślają, że w ramach tej oferty upusty na samochody z rocznika 2011 sięgają 14 tys. zł.




 

Akcja reklamowa od 2 stycznia jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), a także w radiu, prasie (dzienniki i magazyny) oraz internecie.


Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

Autor:tw

Więcej informacji:Skoda

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas