Reklama 2022-01-12
2

Nowa Škoda Fabia promowana w kampanii „Stylowa rewolucja”

Volkswagen Group Polska rozpoczął promocję marki samochodów Škoda Fabia w kampanii pod hasłem „Stylowa rewolucja”. Działania reklamowe realizują agencje Isobar i PHD.

Ruszyła kampania prezentująca nową generację bestsellerowego modelu marki Škoda Fabia w kampanii „Stylowa rewolucja”. Spot video kładzie nacisk na przełomowy design, który ma przyciągać spojrzenia, komfortowe wnętrze i innowacyjne technologie.

Reklama pokazuje istotę tytułowej „Stylowej rewolucji”. To przede wszystkim design, który ma przyciągać spojrzenia oraz wyposażenie i komfortowe, przestronne wnętrze. Przekonuje, że nowa Fabia dynamiczna i elegancka oraz zachwyca w każdej roli, zarówno w mieście jak i poza nim.

- Nowa generacja naszego bestsellerowego modelu Fabia to prawdziwa rewolucja – nie tylko stylistyczna. Designerskie wykończenie spotyka się tu z nowoczesnymi technologiami. Jest nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach w warstwie wizualnej, zgodnie z najnowszym językiem stylistycznym, ale przede wszystkim bezpieczna i innowacyjna – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

 

Autor: bg

Więcej informacji: Skoda, Fabia, PHD, Isobar Polska

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas