Reklama2013-02-06
0

Włoskie sosy Łowicz reklamowane jako „samo najlepsze”

W prasie i internecie rozpoczęła się zaplanowana na miesiąc kampania reklamowa nowej linii gotowych sosów włoskich Łowicz (Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kampania sosów Łowicz jest oparta na nowej koncepcji kreatywnej tej marki: reklamy pokazują opakowania produktów i przygotowane z ich użyciem potrawy oraz krótkie teksty podkreślające jakość składników sosów. Całość wieńczy hasło „Łowicz. Samo najlepsze”. W styczniu w ten sposób reklamowane były syropy tej marki (więcej na ten temat).

W obecnych reklamach prezentowane są gotowe sosy włoskie Łowicz z nowej linii, mającej charakter premium: Arrabbiata (z papryką chili), Puttanesca (z oliwkami i kaparami) i Basilico (z bazylią). Są one sprzedawane w słoikach o pojemności 415 g, a ich etykiety zaprojektowała agencja CzteryCzwarte Brand Design.

Kampania obejmuje prasę kobiecą („Twój Styl”, „Viva”, „Claudia”, „Gala”, „Olivia”, „Wysokie Obcasy”, „Avanti”, „Glamour”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Uroda”, „Party”, „Show”, „Flesz”) oraz internet (reklamy w portalach horyzontalnych i serwisach tematycznych, współpraca z blogerami - warsztaty i konkurs). Kreacją reklam zajęła się agencja Brand Place, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:sosy Łowicz, Łowicz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas