Portfolio produktów Grupy Maspex powiększa się o naturalnie alkaliczną wodę mineralną Alcalia o wysokim pH 9,36. Produkt reklamuje kampania przygotowana przez agencję Brasil.
Kampania informująca o wodzie Alcalia pokazuje, jak z wiekiem zmienia się odczyn pH naszego organizmu. Alcalia swoje właściwości zawdzięcza miejscu, z którego jest wydobywana. Źródło wody położone jest na głębokoścż 1200 metrów pod powierzchnią ziemi. Jest ono tak głębokie, że woda na jego powierzchnię wypływa w temperaturze ok. 50°C.
Badania
|
Po wprowadzeniu podatku cukrowego napoje gazowane droższe o prawie 30 proc. Coca-Cola droższa aż o 97 proc.
|
Alcalia nowością Grupy Maspex
Główny cel kampanii to uświadomienie, że temat pH wody, równowagi i właściwego nawodnienia dotyczy każdego.
Woda Alcalia pH 9,36 sprzedawana jest w kobaltowych butelkach z szerokim ustnikiem, który ułatwia smakowanie wody, z wyraźną kolorową skalą pH na etykiecie.
Szeroko zasięgowa kampania obejmuje telewizję i digital.
Za realizację kampanii odpowiada Agencja Brasil we współpracy z reżyserem Karolem Kołodzińskim (HART Warsaw). Za zdjęcia odpowiedzialny był Dominik Danilczyk (HART Warsaw). W spocie użyto muzyki z opery ‘Einstein on the Beach”, którą skomponował Philip Glass.
Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Dział Mediów Maspex.