Reklama2015-07-22
0

Woda Vittel z nową identyfikacją wizualną od Logic Design

Warszawski oddział międzynarodowej agencji Logic Design stworzył nową identyfikację wizualną linii premium francuskiej marki wody mineralnej Vittel, która skierowana jest do sektora hotelarsko-gastronomicznego.

W 2013 roku agencja Logic Design odświeżyła identyfikację wizualną klasycznej linii opakowań marki w sposób, który wyraża witalność płynącą z wody Vittel i odnosi się do motywu tryskającej wody w kształcie litery V. Opierając się na tej koncepcji agencja zaproponowała teraz wersję premium wody Vittel dla sektora restauracji i hoteli.

Stylowa i elegancka linia premium nawiązuje zarówno do tryskającej wody źródlanej jak i czapki kucharza. Agencja Logic Design zaproponowała także nowy kształt etykiet, aby zwiększyć ich czytelność. Grafika linii premium jest podkreślona przez użycie szlachetnego, posrebrzanego papieru.

Nowa linia jest dostępna w 3 formatach: 1 l, 500 ml i 250 ml.

Autor:bg

Więcej informacji:Vittel, Logic Design

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas