Firma Stock Polska wdraża nową ideę kreatywną dla wódki Lubelska. Opracowała ją agencja Schulz brand friendly.
Lubelska to marka wódek smakowych, dostępna w wielu smakach, np. cytrynowym, grejpfrutowym, pomarańczowym, wiśniowym, żurawinowym, gruszkowym oraz porzeczkowym. Smaki gruszkowy i jeżynowy w momencie wprowadzania na rynek były ostatnio wspierane kampanią pod hasłem „Owoc ma moc”. Planowane jest wprowadzenie kolejnego smaku.
- Nad nową linią kreatywną pracowaliśmy wiele miesięcy. Za nami warsztaty strategiczne i badania konsumenckie. Jesteśmy gotowi na nowy rozdział w komunikacji marki Lubelska - komentuje Marta Uss, senior brand manager Stock Polska.
Koncepcja kreatywna opiera się o gorącą Wyspę Lubelską, miejsce, w którym króluje zabawa w zaskakująco owocowym wydaniu, a każda chwila wypełniona jest wyśmienitą imprezą.
– Ascetyczny do tej pory świat Lubelskiej zmienił się nie do poznania. To kolaż pełen barw, kształtów i ludzi, elementów realnych i nierealnych, w którym same owoce oraz owocowość odgrywają kluczową rolę – komentuje Wojciech Papuziński, creative group head, Schulz brand friendly.
Agencja Schulz brand friendly współpracuje z marką Lubelska od 2018 roku. Odpowiadała m.in. za obsługę strategiczną marki, kampanie produktowe alkoholi smakowych oraz koncepcje kreatywne.