Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland oraz dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, został na światowym zjeździe Havas Worldwide "Global Leadership Meeting" wyróżniony tytułem "Człowieka Roku w Europie".
"Ta nagroda jest wynikiem dynamicznego rozwoju wszystkich spółek grupy Euro RSCG Poland oraz konsekwentnego dążenia do podnoszenia jakości oferowanych usług." - czytamy w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
"Rok 2011 był dla grupy Euro RSCG Poland wyjątkowy. Udało nam się osiągnąć sukcesy w wielu nowych dziedzinach i cieszymy się z tego wyróżnienia, lecz jednocześnie patrzymy już w rok 2012, który będzie pełen wyzwań i nowych możliwości” - stwierdził Wojciech Borowski.
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw w 2011 roku była nagradzana na międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Cannes, Eurobest, Epica, Cristal Awards i Golden Drum. Agencja PR Euro RSCG Sensors jest drugą co do wielkości agencją PR w europejskich strukturach firmy, agencje Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House znajdują się w czołówce agencji Marketing Services i Marketingu Relacyjnego, natomiast Euro RSCG Digital osiągnęła w 2011 roku 40% wzrost.