Reklama2016-11-08
37

Wojciech Mann radzi klientom w reklamach sklepów Saturn (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Saturn z udziałem dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna. Za przygotowanie i realizację akcji razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy K2, OTO, Universal McCann, Golden Submarine, Redblue i TBWA PR.

W reklamach sklepów Saturn Wojciech Mann występuje wspólnie z Marcelem Borowcem. Obaj wcielają się w role doradców klientów: Mann to pragmatyczny WojTech z dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym, a Borowiec - zakochany w nowych technologiach iReneusz pełen pasji i energii.

Razem przekonują klientów, że w sklepach Saturn każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie, zwracając uwagę na różne aspekty sprzętu elektronicznego.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Saturna przygotowana przez agencję K2, która w połowie br. wygrała przetarg na obsługę reklamową tych sklepów. Poprzednio przez prawie cztery lata były one reklamowane przez agencję Ogilvy&Mather, ostatnio w kampaniach pod hasłem „Saturn radzi - myśl technologicznie”.

 

Wojciech Mann parokrotnie wystąpił już w kampaniach reklamowych. W 2011 i 2012 roku razem z Krzysztofem Materną promował Kredyt Bank, a w 2009 roku wziął udział w kampanii herbaty Lipton.

- Wojciech Mann jest współpracownikiem Polskiego Radia i nie musi otrzymywać zgody na udział w kampaniach reklamowych - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy nadawcy. Przypomnijmy, że w czerwcu 2011 roku, niedługo po starcie kampanii Kredyt Banku z jego udziałem, Mann został odsunięty od prowadzenia w Trójce rozmów z publicystami w ramach audycji „Zapraszamy do Trójki”.

Nowa akcja reklamująca Saturn 8 listopada startuje w radiu, 9 listopada w telewizji, a ponadto będzie prowadzona w internecie (m.in. w social media), prasie i samych sklepach Saturn.

Za całościową koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja K2, za działania w internecie - Golden Submarine, za social media - K2 Media, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny OTO. Za zakup mediów odpowiada dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann, za reklamy w mediach drukowanych - należąca do Media Saturn Holding Polska agencja Redblue, a za działania public relations - agencja TBWA PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Saturn, Wojciech Mann

KOMENTARZE(37)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas