Reklama2015-09-02
0

Wojciech Żabiński wiceprezesem ds. marketingu w Carlsberg Polska, Piotr Chęcielewski zajmie się globalnym marketingiem Somersby

Od lewej: Piotr Chęcielewski i Wojciech ŻabińskiOd lewej: Piotr Chęcielewski i Wojciech Żabiński

Piotr Chęcielewski awansował w Grupie Carlsberg na funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby. Zwolnione przez niego stanowisko wiceprezesa Carlsberg Polska ds. marketingu z początkiem września objął Wojciech Żabiński.

Piotr Chęcielewski dołączył do Carlsberg Polska w 2007 roku. Kierował działaniami marketingowymi wszystkich marek firmy, m.in. Carlsberga, Harnasia, Somersby, Okocimia i Kasztelana. Wcześniej pracował w Masterfoods Polska (obecnie Mars Polska), gdzie zarządzał segmentem słodyczy, kierując jednocześnie marką Snickers na poziomie Europy Centralnej, zaś później pełnił funkcję dyrektora marketingu w segmencie produktów dla zwierząt.

Wojciech Żabiński pracuje w Carlsberg Polska od 2004 roku. Pełnił kolejno różne funkcje w dziale marketingu, w latach 2010-2012 kierował działaniami marketingowymi firmy związanymi z Euro 2012, a potem, do sierpnia ub.r., był dyrektorem ds. innowacji  i portfela marek specjalnych. Wcześniej pracował w British American Tobacco i Grupie Eurocash.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas