Radio2011-04-11
3

Wojciechowska, Maleńczuk i Rutkowski w nowych reklamach Radia ZET (wideo)

Rusza drugi etap kampanii reklamowej Radia ZET z udziałem Martyny Wojciechowskiej, Macieja Maleńczuka i Rafała Rutkowskiego. Akcję przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

W nowej odsłonie kampanii Radia ZET wykorzystywane są reklamy nowych programów w tej stacji, które prowadzą Martyna Wojciechowska, Maciej Maleńczuk i Rafał Rutkowski – odpowiednio: „Martyna extremalna”, „Mikrofon Maleńczuka” i „Jak zostać królem dowcipu” (więcej na ich temat). Wszystkie te audycje będą emitowane o różnych porach od poniedziałku do piątku w porannym programie „Dzień dobry bardzo”.


Wszystkie spoty utrzymane są w humorystycznej konwencji. W każdym z nich gwiazda w kreatywny sposób prezentuje swój program oraz zachęca odbiorców do głosowania na niego w serwisie radiozet.pl. Audycja, na którą do 8 maja zostanie oddanych najwięcej głosów, będzie emitowana w Radiu ZET w kolejnych miesiącach, a wśród głosujących, którzy uzasadnią swój wybór, zostanie wylosowany samochód Citroen C4.


Pierwsza reklama Radia ZET z Wojciechowską, Maleńczukiem i Rutkowskim była emitowana od początku kwietnia (zobacz ten spot). Nowe reklamy będą emitowane do 8 maja w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, kanałach z oferty TVN oraz w większości stacji tematycznych, a także ukażą się w internecie i prasie.


Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas