Reklama2017-05-15
1

Wojtek Drewniak z „Historii bez Cenzury” w kampanii piwa Specjal „Legendy Północy” (wideo)

Grupa Żywiec rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej marki piwa Specjal „Legendy Północy”. Szlakiem miejscowych legend wyrusza Wojtek Drewniak, autor kanału youtube’owego „Historii bez Cenzury”.

Nowa odsłona kampanii „Legenda Północy” odkrywa tajemnice miejscowych legend, szlakiem których wyruszył youtuber - Wojtek Drewniak.

Na swoim kanale na YouTube „Historia bez Cenzury” zamieścił czteroodcinkową serię, która jest poszerzeniem kontekstu lokalnych legend o najbardziej skrywane historie poszczególnych miast. Filmy youtubera odkrywają najbardziej interesujące elementy historii miasta i regionu.

Jest to elementem kampanii reklamowej piwa Specjal pod hasłem „Legenda Północy”. Akcja, prowadzona od początku kwietnia, oparta jest na komiksach o tematyce historycznej.

Grupa Żywiec przy realizacji kampanii „Legenda Północy” współpracuje z agencjami GoldenSubmarine (kreacja reklam, działania w internecie), Mediavest (media), Roots PR (public relations).

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas