Reklama2022-01-27
4

Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

Cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz, są bohaterami nowej kampanii marki Durex "Kochaj tak, jak lubisz". Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.

Wojtek Sawicki od dziecka zmaga się z dystrofią mięśniową Duchenne'a. Na instagramowym profilu Life on Wheelz wspólnie ze swoją dziewczyną Agatą Tomaszewską opowiadają o swoim codziennym życiu, wyzwaniach, jakie przed nimi stają a przede wszystkim walczą z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami.

Oboje są właśnie bohaterami najnowszej kampanii marki prezerwatyw Durex "Kochaj tak, jak lubisz", w której otwarcie mówią o seksualności w swoim związku.

"Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych" – napisali na swoich profilach w social mediach.

"Długo zastanawialiśmy się, co znaczy dla nas główne hasło kampanii, czyli „Kochaj tak, jak lubisz”. Myślę, że najważniejsza w naszym seksie jest dobra komunikacja, szczere wyrażanie swoich potrzeb, odwaga w eksperymentowaniu oraz przyjazna i wyluzowana atmosfera" - czytamy na profilu Life on Wheelz.

 

Wpisy opatrzone są zdjęciami pary w intymnej sytuacji, z paczką prezerwatyw w ręku Agaty. Otwarcie opowiadają o swoim życiu seksualnym, potrzebach, bliskości.

"Na wstępie chciałbym Wam wyjaśnić jedną kwestię. Otóż, dystrofia mięśniowa Duchenne’a nie wpływa na zdolność utrzymania erekcji. W związku z tym prowadzimy aktywne życie seksualne, choć nie wszystkie pozycje są dla nas dostępne. Stosujemy oczywiście również antykoncepcję, gdyż ze względu na mój stan zdrowia decyzja o posiadaniu potomstwa wiąże się w naszej sytuacji z wielkimi i niezwykle kosztownymi zmianami w życiu, na które obecnie nie jesteśmy gotowi. A przecież kochamy seks, czujemy się siebie pociąg i uwielbiamy bliskość. Dlatego szczególnie polecamy wam supercienkie prezerwatywy Durexa, które pozwalają wam poczuć bliskość z osobą, z którą się kochacie, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę" - czytamy w zamieszczonym poście.

Wpis w środę wieczorem miał ponad 21,6 tys. polubień.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Life On Wheelz (@lifeonwhlz)

Działania z influencerami w ramach kampanii "Kochaj tak, jak lubisz" prowadzi agencja Tears of Joy.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas