Reklama2020-06-19
2

Wojtek Sokół w nowej kampanii Samsunga. Promuje możliwości Galaxy S20 Ultra

Raper Wojtek Sokół występuje w nowej kampanii przygotowanej przez koncern Samsung. Reklamy emitowane na YouTube i Facebooku mają promować fotograficzne możliwości smartfona Galaxy S20 Ultra.

Wojtek Sokół to popularny na polskiej scenie muzycznej raper. W ciągu ostatnich 20 lat wydał 8 albumów hip-hopowych, które uzyskały status wydawnictw platynowych. Sokół jest także dziennikarzem radiowym oraz przedsiębiorcą - założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.

Od czerwca br. Wojtek Sokół wystartował z wydawnictwem literackim Wydałem. Jego nakładem wydał m.in. debiutancką powieść, która na rynek trafiła 15 czerwca.

Sokół w nowej kampanii Samsunga

Jesienią 2019 r. Wojtek Sokół został ambasadorem marki Samsung i częścią kampanii marketingowej dla serii Galaxy Note 10. Teraz z kolei poinformowano że muzyk występuje w nowej kampanii reklamowej Zmień Spojrzenie.

Czytaj także: 20-proc. spadek sprzedaży smartfonów w I kw. Samsung liderem, tylko Xiaomi w górę

Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem w nowej akcji reklamowej zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra, smartfona wprowadzonego na rynek w lutym br.

Według Samsunga możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii odbiorca ma spojrzeć na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że wciągające narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem.

W kampanii funkcje Galaxy S20 Ultra zostaną połączone ze znakami firmowymi Wojtka Sokoła, za które ceni go zarówno branża, jak i fani – autentycznością, kreatywnością i talentem do tworzenia narracji.

Efektem współpracy będą m.in. 3 historie które Sokół, jako narrator, spuentuje w charakterystyczny dla siebie sposób. Materiały będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych marki: na kanale YouTube oraz na fanpage’u firmy na Facebooku. Pierwszy film jest już dostępny.

 

- Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać - zaznacza Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska. - Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20.

Czytaj także: iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem w I kwartale 2020 r. (TOP 10)

Kampania Zmień Spojrzenie z udziałem Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

 

Autor:ps

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas