PR 2022-02-22
0

Partner of Promotion i Global Marketing Connection zajmą się promocją polskiej wołowiny

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection zostały wybrane przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego do dwuletniej kampanii promującej wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Prowadzony przez UPEMI przetarg dotyczył opracowania kreacji i wdrożenia dwuletniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej i mrożonej wołowiny oraz przetworów spożywczych z niej wytworzonych. Program pod nazwą "Europejska wołowina na azjatyckich rynkach" będzie realizowany w Japonii i Hongkongu.

Głównym celem programu jest zwiększenie eksportu i promocja europejskiej wołowiny w dwóch głównych regionach azjatyckich tj. w Japonii i Hongkongu. Wzrost eksportu zostanie osiągnięty poprzez zwiększenie widoczności europejskiej wołowiny przez wzbudzenie zainteresowania unijnymi produktami rolno-spożywczymi wśród Azjatów. Działania promocyjne będą skoncentrowane na wzroście popytu na wołowinę z UE oraz jednocześnie wzmocnienie jej konkurencyjności w porównaniu
do wołowiny z innych krajów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zaplanowana przez UPEMI kampania ma na celu długoterminowe wsparcie gospodarczej stabilizacji UE w produkcji mięsa poprzez zagwarantowanie optymalnych możliwości jego eksportu.

Najważniejszymi narzędziami w ramach zaplanowanych działań mają być wydarzenia (targi i wizyty studyjne do Europy), działania PR i reklamowe. Reklamy mają obejmować internet, w tym social media, a także eventy.

UPEMI wybrała do współpracy agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection. Będą pracować dla organizacji przez dwa lata. Budżet przeznaczony na działania zaplanowane przez UPEMI wynosi 999,85 tys. euro netto (bez VAT).

 

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas