PR2021-10-27
0

Wordsmith PR prezentuje nowy branding

Olsztyńska agencja Wordsmith PR ma nową identyfikację. Odświeżony branding i nowa strona internetowa zostały przygotowane z okazji 9. urodzin agencji.

Agencja Wordsmith PR zaprezentowała nowy branding. Jak wyjaśniono "odświeżone logo w prostej formie odzwierciedla elegancję i znaczenie każdego słowa, które jest podstawą pracy w public relations. Czarno-biały krój pisma podkreśla profesjonalizm, a fuksjowy dodatek kobiecą synergię, która w 100% wypełnia olsztyńską agencję."

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/beyondpr-wordsmith-pr-stowarzyszenie-agencji-public-relations ##

9. urodziny agencji Wordsmith PR

- W numerologii cyfra 9 oznacza zakończenie jednego i rozpoczęcie nowego etapu. Dla nas to kolejny krok w rozwoju, odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i inwestycja w lepsze relacje. Ale nie stawiamy tu kropki, a średnik jako symbol otwartości na nowe – relacje i projekty - wyjaśnia Karolina Kazuła, dyrektorka ds. rozwoju.

Na nowej stronie internetowej agencja prezentuje swój zespół i wartości, którymi się kieruje we współpracy z markami. Jak można przeczytać: „firmę tworzą specjalistki, które żadnej branży się nie boją. Z lekkim piórem i żelazną cierpliwością, budują komunikację również tam, gdzie na co dzień wjeżdża się ciężkim sprzętem”. Dużo miejsca poświęcają prezentowaniu case study i materiałów eksperckich na temat PR-u, aby edukować rynek i podkreślać rolę komunikacji w biznesie.

Nowe logo agencji zaprojektowała Iwona Cichy.

Agencja Wordsmith PR powstała w 2012 roku i była pierwszą firmą PR w Olsztynie.

Autor:jd

Więcej informacji:branding, Wordsmith PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas