PR2017-11-27
0

Wordsmith PR z nowymi klientami, w zespole Weronika Skwarzec

Olsztyńska agencja public relations Wordsmith PR rozpoczęła współpracę z Zakładami Mięsnymi Warmia, studiem tkanin Anny Bułło oraz drukarnią internetową DrukarniaFortuny.pl. Do zespołu dołączyła Weronika Skwarzec, która objęła stanowisko specjalistki ds. PR.

Umowa z Zakładami Mięsnymi Warmia obejmuje relacje z mediami, obsługę kanałów w social mediach, a także kreowanie wizerunku firmy i produktów.

Agencja wspiera również komunikacyjnie studio tkanin Anny Bułło w zakresie wdrożenia nowej linii produktów oraz sklepu online. Zajmuje się też doradztwem public relations, obejmującym relacje z mediami, komunikację w social mediach czy współpracę z architektami i influencerami.

Do grona klientów agencji dołączyła także internetowa drukarnia z pełną ofertą na urządzenia mobilne DrukarniaFortuny.pl. Do zadań Wordsmith PR należy tworzenie treści (w tym tekstów na blog), relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.

Strony nie informują o szczegółach zawartych umów.

Do zespołu agencji dołączyła Weronika Skwarzec. Jako specjalistka ds. PR będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę i wsparcie komunikacyjne klientów. Skwarzec poprzednio pracowała w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego województwa warmińsko-mazurskiego. Specjalizuje się w  promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych, była rzeczniczką prasową 4. edycji WAMA Film Festival.

Autor:jd

Więcej informacji:Weronika Skwarzec, Wordsmith PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas