Reklama2015-09-18
1

„WOW danie” - Bożena Dykiel znów promuje Pur (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa środków do mycia naczyń Pur (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem aktorki Bożeny Dykiel, oparta na konkursie konsumenckim „WOW danie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy TBWA, Smolar i MEC.

W nowej kampanii Puru Bożena Dykiel przekonuje, że skutecznie i szybko usuwa on z naczyń nawet najbardziej uporczywy tłuszcz, dzięki czemu sprzątanie po nawet największym posiłku staje się łatwe. Aktorka wystąpiła już w reklamach tej marki kilka lat temu.

Nowa akcja obejmuje też konkurs „WOW danie”, w którym należy nagrać wideo lub zrobić zdjęcie podczas rodzinnego przygotowywania swojego popisowego posiłku oraz zamieścić ten materiał na stronie pur-power.pl. Dwie zwycięskie rodziny zostaną zaproszone do wspólnego gotowania z Bożeną Dykiel w telewizji śniadaniowej. Konkurs potrwa do końca października, jego obsługą zajmuje się agencja Smolar.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (billboard sponsorski), internet (spot i reklamy display) oraz BTL (materiały POS w sieciach sklepów detalicznych, dyskontach, hipermarketach i sklepach tradycyjnych).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Pur, Henkel, Bożena Dykiel

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas