Reklama 2008-07-14
0

WPP kupuje udziały w czeskiej agencji

Holding reklamowy WPP Group kupił większościowe udziały w Advertures - czołowej internetowej agencji marketingowej z Czech.

Agencja została założona przed siedmioma laty w Pradze i zatrudnia 28 osób - informuje serwis Brand Republic.

Czołowymi klientami korzystającymi z usług Advertures są czeskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Clickforsky, Nokia, Sun Microsystems oraz EMC. W ubiegłym roku kalendarzowym agencja uzyskała dochód rzędu 1,5 miliona euro.

To kolejna z serii zagranicznych inwestycji holdingu, którego dyrektor wykonawczy Sir Martin Sorrell kontynuuje strategię rozwijania sieci na rynkach rozwijających się.

W ubiegłym miesiącu Enfatico - agencja stworzona przez WPP specjalnie do obsługi firmy Dell - za nieujawnioną kwotę kupiła większościowe udziały w AdPeople, duńskiej firmie dostarczającej prasowe wsparcie marketingowe dla amerykańskiego producenta komputerów.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: WPP

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas