Reklama2022-05-05
0

WPP przenosi rosyjskie aktywa GroupM do lokalnego kierownictwa

Jewgienija Albac / fot. Wikimedia CommonsJewgienija Albac / fot. Wikimedia Commons

Holding reklamowy WPP, do którego należą takie agencje, jak m.in. VMLY&R, Ogilvy, Hill&Knowlton Strategies, Mindshare, Wavemaker podpisał umowę na przeniesienie rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa. Agencje grupy będą działać w Rosji pod nowymi markami.

WPP Holding podpisał umowę na przeniesienie aktywów GroupM w Rosji do lokalnego kierownictwa. Firma i wszystkie jej agencje będą działać w kraju pod kierownictwem lokalnego zespołu menedżerskiego, na którego czele stanie prezes grupy Maria Kolosova.

Zespoły zarządzające w agencjach pozostaną takie same. Wkrótce firma i agencje będą działać pod nowymi markami – nazwy zostaną ogłoszone po sfinalizowaniu umowy.

- Będziemy nadal pracować w Rosji, zapewniając naszym klientom i partnerom jak zwykle wysoki poziom profesjonalizmu, jakości usług i koncentracji na wynikach. Nasze wartości i priorytety pozostają takie same: klienci, zespół, wiedza. Nasze głębokie zrozumienie najlepszych światowych praktyk pozwoli nam nadal na najwyższym poziomie zaspokajać potrzeby naszych globalnych i lokalnych klientów na rynku rosyjskim - powiedziała serwisowi Sostav Maria Kolosova, CEO GroupM w Rosji.

Decyzja o przeniesieniu praw własności do rosyjskiego kierownictwa została uznana przez WPP za optymalną i sprawiedliwą. Firma uzasadnia, że lokalny zespół GroupM stał u początków biznesu w Rosji i zna zarówno globalne praktyki, jak i specyfikę rosyjskiego rynku.

Holding WPP był jednym z pierwszych w branży reklamowej, który ogłosił zaprzestanie dotychczasowej działalności w Federacji Rosyjskiej w związku z inwazją Rosji na Ukrainę. Firma zdecydowała o tym już w pierwszych dniach marca.

Autor:bg

Więcej informacji:WPP, GroupM, Ogilvy, VMLY&R, Rosja, Ukraina, wojna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas