Prasa2011-03-01
3

„Wprost”, „Twój Styl” i „Świat Kobiety”: dwa razy więcej z reklam

Polskie magazyny styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 15,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy „Wprost”, „Twojego Stylu” i „Świata Kobiety” wzrosły o 100 proc.

Dane Kantar Media (Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że wśród polskich magazynów w styczniu br. najwięcej z reklam cennikowo zarobił „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), osiągając przychody o 74 proc. wyższe niż rok wcześniej. W styczniu ub.r. liderem pod tym względem był „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), ale w styczniu br. zarobił tylko minimalnie więcej, przez co spadł w zestawieniu na 4. miejsce.

Kilka czasopism zanotowało wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku sięgające 100 proc. I tak „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) „na papierze” zarobił  106 proc. więcej, „Wprost” (AWR Wprost) – 93 proc. więcej, a „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 120 proc. więcej.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska) i „Olivia” (Marquard Media Polska) – odpowiednio 17 i 7 proc. Natomiast „Claudia”(G+J Polska) i „Elle” (Grupę Burda) zarobiły mniej niż przed rokiem – odpowiednio o 16 i 8 proc.

Łączne przychody reklamowe magazynów w styczniu br. były o 15,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przypomnijmy, że w ub.r. czasopisma zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż rok wcześniej, a liderem wpływów był „Newsweek Polska” (szczegółowe informacje na ten temat).

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas