PZU rozpoczęło kampanię promującą tegoroczną edycję sponsorowanego przez tę firmę Maratonu Warszawskiego. Akcję, podkreślającą znaczenie wspierania biegaczy przez najbliższe osoby, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
Główną ideą kampanii jest przekaz, że łatwiej zadbać o zdrowie i kondycję, jeśli najbliżsi wspierają nas i motywują do działania. W reklamach wyrażają to hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij”.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/bieg-z-pomoca-w-slusznej-sprawie-promuje-charytatywny-udzial-w-pzu-maratonie-warszawskim-wideo ##
Kampania zaczęła się w poniedziałek i potrwa do 27 września, kiedy odbędzie się tegoroczny PZU Maraton Warszawski. Obejmuje telewizję (dwa 10-sekundowe spoty), prasę, internet oraz outdoor (reklamy na warszawskich autobusach). Ponadto w czasie samego biegu na jego trasie, w tunelu Wisłostrady, wyświetlane będą hasła takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.