Reklama2022-10-11
2

„Wszyscy są parówkożercy” w reklamie Tarczyński Naturalnie

Tarczyński rusza z kampanią reklamową swoich parówek, pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”.

Od 10 października w mediach można oglądać spot reklamowy, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”.

Tarczyński w filmowym stylu

W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach widzimy przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości, co podkreśla międzynarodowy charakter marki i jej działań. Wielkim finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów, a rozwiązanie dochodzenia, zaskakuje wszystkich obecnych i pozwala odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.

W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka Tarczyński stawia również na działania w obszarze trade marketingu we wszystkich największych sieciach handlowych.

Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas