Prasa2015-11-06
2

Wszystkie dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w trzech kwartałach, najwięcej stracił „Kurier Poranny”

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 41 083 egz., czyli o 8,69 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie 2014 roku tytuł ten zajmował miejsce drugie.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z kolei na drugą lokatę spadł „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,56 proc. do 39 401 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w dziewięciu pierwszych miesiącach 2015 roku wyniosła 29 947 egz., po spadku o 8,03 proc.

Tuż za podium uplasował się „Express Ilustrowany” (Polska Press Grupa). Średni wynik tego tytułu to 28 312 egz., po spadku o 11,69 proc.

Natomiast najwięcej stracił „Kurier Poranny” (Polska Press Grupa), który w rankingu był 22. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się bowiem o 18,18 proc. i ostatecznie wyniósł 5 316 egz.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas