Prasa2016-01-19
0

Wszystkie pisma komputerowe na minusie. „CD Action” najchętniej kupowany

W październiku 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Wszystkie pisma w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 66 902 egz., czyli o 13,64 proc. mniej niż w październiku 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 54 777 egz., po stracie o 2,58 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmniejszył się o 4,94 proc. do 45 132 egz.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,59 proc. i wyniosła 10 474 egz.

Zobacz tabelę

W październiku 2015 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły pochwalić się mogły wzrostami sprzedaży, a najwięcej zyskał „Komputer Świat” - było to 24,35 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas