Prasa2016-08-16
0

Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. „Esquire” o 51 proc. w dół (raport)

W maju br. liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Sprzedaż dwumiesięcznika „Esquire” zmalała o 51 proc.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 38 687 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 18,72 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 27 250 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 22,18 proc. do 20 011 egz.

Z kolei na czwarte miejsce spadło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu miesięczników męskich - o 26,97 proc. do 16 971 egz.

Sprzedaż ogółem majowo-czerwcowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 180 egz., po spadku względem drugiego numeru o 51,32 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł w dół o 17,80 proc. do poziomu 19 746 egz.

Zobacz tabelę

 

W porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 33,85 proc.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 9,14 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas