Prasa2014-04-23
0

Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży

Shutterstock.comShutterstock.com

W styczniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Twist”. Pozycja lidera należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 121 551 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 6,02 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,69 proc. do poziomu 66 473 egz.

Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 14,80 proc. do 64 790 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,04 proc. i wyniosła 44 585 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,18 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Bravo Girl”.  Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 30,73 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas