Telewizja2015-11-24
1

Wszystkie stacje z „wielkiej czwórki” na plusie. 5 mln widzów „Teleexpressu”

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 listopada 2015 roku zwiększył się o 1,08 pkt. proc. do 14,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,41 pkt. proc. i wyniósł 11,14 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,61 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,73 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 42,55 proc. do 44,57 proc.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,25 pkt. proc. do 12,89 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zwiększył się o 1,08 pkt. proc. do 12,76 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,73 proc., po wzroście o 0,53 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,18 pkt. proc. do 7,48 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas