Prasa2014-05-22
1

Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 912 157 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 2,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 385 368 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 163 725 egz., po spadku o 9,10 proc.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,53 proc. i wyniosła 32 527 egz.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas