Prasa2013-11-25
1

Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem

Shutterstock.comShutterstock.com

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

W okresie od stycznia do września 2013 roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 909 926 egz., co względem września 2012 roku oznacza spadek o 7,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i uplasowała się na poziomie 378 616 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 166 328 egz., po spadku o 9,72 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,92 proc. do poziomu 144 145 egz.

Zobacz tabelę


We wrześniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 917 687 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 5,70 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (377 664 egz.; w dół o 4,41 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 19,99 proc.

We wrześniu br. wszystkie egzemplarze tygodnika „Teleprogramy” zostały zakwalifikowane do innych płatnych form rozpowszechniania (wyniosło ono 31 284 egz.), nie wykazano żadnej sprzedaży ogółem.

Zobacz tabelę


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas