W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2015 roku względem listopada 2014 roku zmalała o 8,66 proc. i wyniosła 524 808 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,86 proc. do 301 123 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 671 egz., po spadku o 2,52 proc.
Zobacz tabelęW porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - było to 8,21 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 7,28 proc., odnotowała „Rewia”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.