PR2021-08-23
0

Wyborowa Pernod Ricard klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła Wyborowa Pernod Ricard. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Hill+Knowlton Strategies odpowiada za obszar komunikacji korporacyjnej Wyborowa Pernod Ricard oraz wsparcie w zakresie employer brandingu. Do obowiązków agencji należy między innymi doradztwo komunikacyjne, media relations oraz issue management.

Działania realizuje zespół w składzie Anna Grońska (lider projektu), Tomasz Kania, Julia Laptyonok, Bartosz Worsztynowicz. Nadzór strategiczny nad projektem pełni Alicja Lewandowska-Wolińska, dyrektor w dziale komunikacji korporacyjnej.

Wyborowa Pernod Ricard odpowiada za produkcję marek polskich wódek oraz ich rozwój na arenie międzynarodowej. To również spółka dystrybucyjna prowadząca marketing i sprzedaż marek dostępnych w ramach Grupy Pernod Ricard, między innymi uznanych na całym świecie wódek, whisky, rumów, ginów, szampanów i win.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas