Reklama2017-03-03
0

Projekt 30/90 z Radzimirem Dębskim w akcji wódki Wyborowa

Pernod Ricard startuje z muzycznym Projektem 30/90 związanym z marką wódki Wyborowa. Współpracuje przy nim z Radzimirem Dębskim, kompozytorem.

Akcja polega na tym, że każdy może wgrać video na www.projekt3090.pl i stać się częścią orkiestry Radzimira Dębskiego. Internauci, za pośrednictwem strony mogą przesyłać zarejestrowane przez siebie dźwięki (konieczny jest też obraz), z których muzyk skomponuje utwór.

W ramach kampanii przygotowano film promujący Projekt 30/90 w internecie oraz stronę internetową umożliwiającą wgrywanie zgłoszeń.

Zwieńczeniem projektu będzie urodzinowy event z udziałem wybranych finalistów oraz teledysk do kompozycji Jimka. Finał akcji planowany jest na 11 maja tego roku.

Za realizację całej koncepcji odpowiada agencja McCann & MRM, która pracuje dla marki Wyborowa zarówno w Polsce, jak i globalnie. Jej obsługę rozpoczęła na początku tego roku. Projekt 30/90 to pierwsza duża kampania realizowana przez agencję dla tej marki. Za komunikację nowego projektu odpowiedzialna jest agencja MSL Group.

Film promujący nową akcję wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Republic.

Autor:bg

Więcej informacji:Wyborowa, wódka, Radzimir Dębski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas