Telewizja2021-02-09
10

TVP1, TVN i Polsat liderami. „M jak miłość”, PŚ w skokach i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 1 do 7 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,28 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był konkurs PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w niedzielę w Klingenthal. Relację w TVP1 oglądało średnio 3,45 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,32 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,24 mln widzów) i TVP Sport (680 tys.). Łącznie konkurs miał 5,37 mln osób.

Podium uzupełnia „Sanatorium miłości”, które w TVP1 miało 3,25 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 22,27 proc.

„Fakty” TVN na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 1 lutego na antenie stacji obejrzało 3,24 mln widzów (21,92 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,82 mln widzów (emisja 7 lutego; 6. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 11 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,60 mln oglądających (wtorkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,27 mln oglądających (emisja 7 lutego; 15. lokata).

Czołową piątkę w ogólnym zestawieniu uzupełnia nadany na żywo finał trzeciej edycji „The Voice Senior”. Ponad półgodzinną relację śledziło średnio 2,89 mln widzów, co przełożyło się na 22,62 proc. udziału.

„M jak miłość” również na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,46 mln osób, co dało stacji 27,93 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,30 mln widzów w TVN; 25,68 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,11 mln w TVN; 24,51 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 10,38 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,82 proc. (wzrost o 0,20 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,22 proc. (w dół o 0,14 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,27 proc. (do góry o 0,45 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,34 proc. do 34,69 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział zmalał o 0,55 pkt. proc. do 4,72 proc. Siódmą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,51 proc. udziału; - 0,17 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (1,77 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,60 pkt. proc. do 9,60 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,28 proc. (w dół o 0,32 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,24 pkt. proc. do 6,56 proc.), a oczko niżej znalazła się Jedynka (- 0,23 pkt. proc. do 5,98 proc.).

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,26 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).

Autor:MK

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas