Telewizja2022-10-21
7

TVP1 liderem tygodnia, TVP2 i TVN wyprzedziły Polsat. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Fakty” hitami

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, a TVP2 i TVN wyprzedziły Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 10 do 16 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,09 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął kolejny odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 16 października oglądało 2,98 mln widzów (24,54 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 12 października na antenie stacji obejrzało 2,61 mln widzów (23,32 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,39 mln widzów (emisja 10 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,96 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (1,62 mln; niedziela).

TVP1 na czele

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,75 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,70 pkt. proc.

TVP2 i TVN wyprzedziły Polsat

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN, który miał 8,33 proc. udziału (spadek o 0,11 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł także 8,33 proc. - stacja miała średnio o 58 widzów mniej (do góry o 0,12 pkt. proc.).

Czwarte miejsce zajął Polsat, którego wynik zmniejszył się o 0,43 pkt. proc. do 8,06 proc. Stacja spadła z drugiej lokaty.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (w dół o 0,02 pkt. proc. do 6,26 proc.). Szóste było TVP Info (5,22 proc.; - 0,28 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,08 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,19 proc. do 34,47 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas