Telewizja2023-02-24
5

TVP1 nowym liderem, Polsat wyprzedził TVN. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Sanatorium miłości”. Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji awansowała TVP1, która wyprzedziła TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 13 do 19 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,50 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 15 lutego na antenie stacji obejrzało 2,72 mln widzów (23,65 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,15 mln widzów (emisja 14 lutego; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,02 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,76 mln; piątek).

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-odbierac-naziemna-telewizja-cyfrowa-mux-1-mux-2-mux-3-ogladalnosc-styczen-2023-tvp1-polsat-tvp-nauka ##

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia program „Sanatorium miłości”. Audycję w TVP1 w niedzielny wieczór obejrzało 2,39 mln widzów (SHR% na poziomie 21,13 proc.).

Czwarty był serial „Na dobre i na złe”, który w TVP2 w środę oglądało 2,31 mln widzów (20,72 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia finał programu „The Voice Senior” z 18 lutego (2,16 mln widzów w TVP2; 22,57 proc. udziału).

TVP1 nowym liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,13 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,43 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nielsen-the-gauge-wyniki-streaming-wideo-telewizor-styczen-2023 ##

Na drugą lokatę spadła TVP2, która miała 9,05 proc. udziału (spadek o 0,06 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN

Podium uzupełnia Polsat, który awansował z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,19 proc. (+ 0,19 pkt. proc.). Na czwarte miejsce spadł TVN, którego udział wyniósł 7,91 proc. (- 0,46 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,18 proc. do 34,28 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wyniósł 5,20 proc. (- 0,28 pkt. proc.). Szóste było TVP Info (5,19 proc. udziału; - 0,21 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,86 proc.; w dół 0,03 pkt. proc.).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas