Telewizja2022-04-28
15

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Tylko „M jak miłość” z widownią powyżej 3 milionów widzów

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” oraz „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVP2 wyprzedziła TVN. Spadki oglądalności zanotowały czołowe stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 18 do 24 kwietnia - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,33 mln oglądających. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął reality-show „Sanatorium miłości”. Pokazany w niedzielę kolejny odcinek produkcji śledziło 2,55 mln widzów, co dało Jedynce 19,99 proc. udziału.

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w Jedynce w niedzielę obejrzało 2,53 mln osób. SHR% wyniósł 18,53 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 19 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,50 mln widzów (21,01 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,12 mln widzów (emisja 18 kwietnia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 11 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,81 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 15. były „Wydarzenia” Polsatu (1,62 mln; niedziela).

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,55 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,39 pkt. proc.

Drugi był Polsat, który miał 7,82 proc. udziału (spadek o 0,03 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która wyprzedziła TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,27 proc. (do góry o 0,48 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN to 6,88 proc. (- 0,36 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 30,04 proc. do 30,52 proc.

Spadki stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24 (w dół o 0,44 pkt. proc. do 6,12 proc.). Oczko niżej uplasowało się TVP Info (- 0,67 pkt. proc. do 5,72 proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (2,25 proc.; w dół o 0,14 pkt. proc.).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas