Telewizja 2023-12-01
3

TVP1 nowym liderem, TVN24 przed Polsatem i TVN. „M jak miłość” „Rolnik szuka żony” i „Fakty” hitami

fot. tvp fot. tvp

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość” „Rolnik szuka żony” i „Fakty”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1. Informacyjny kanał TVN24 spadł na miejsce trzecie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 20 do 26 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,97 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Program w niedzielny wieczór w TVP1 obejrzało 2,71 mln widzów (23,64 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 listopada na antenie stacji obejrzało 2,50 mln widzów (20,05 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,08 mln widzów (emisja 26 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,98 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 14. były „Wydarzenia” Polsatu (1,64 mln; niedziela).

TVP1 nowym liderem, TVN24 na trzecim miejscu

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,89 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,20 pkt. proc. Stacja na pierwsze miejsce awansowała z drugiej lokaty.

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała TVP2, która miała 8,53 proc. udziału (do góry o 0,40 proc.).

Podium uzupełnia kanał TVN24, który spadł z miejsca pierwszego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,85 proc. (- 1,13 pkt. proc.).

Wynik czwartego TVN wyniósł 7,74 proc. (+ 0,50 pkt. proc.). Pierwszą piątkę uzupełnia Polsat (7,11 proc.; + 0,03 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,14 proc. do 32,27 proc.

TVP Info na szóstym miejscu

Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,99 proc. udziału; - 1,08 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. pozycję zajął Polsat News (2,25 proc.; - 0,16 pkt. proc.).

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas