Telewizja2022-03-31
10

TVP1 nowym liderem, TVP Info przed TVN i TVP2. „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych” hitami

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 21 do 27 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,52 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 marca na antenie stacji obejrzało 2,68 mln widzów (22,62 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,13 mln widzów (emisja 27 marca; 7. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 12 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,90 mln oglądających (środowe wydanie), a 14. był „Teleexpress” TVP1 (1,80 mln; wtorek).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę https://www.wirtualnemedia.pl/praca/

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w TVP1 w niedzielny wieczór obejrzało 2,58 mln osób. SHR% wyniósł 18,50 proc.

3,2 mln widzów meczu Szkocja-Polska w TVP1 i TVP Sport

Na piątej pozycji uplasował się czwartkowy mecz Szkocja-Polska, który w TVP1 miał średnio 2,50 mln osób. Dało to stacji 21 proc. udziału. Spotkanie było transmitowane także w TVP Sport. Jak podała Telewizja Polska łączna widownia transmisji wyniosła 3,2 mln osób (25,7 proc. udziału). Mecz można było oglądać także na Polsat sport Premium 1, ale stacja ta nie jest objęta monitoringiem NAM.

TVP1 nowym liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,76 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,59 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Z czwartej na drugą lokatę awansował Polsat, który miał 8,23 proc. udziału (wzrost o 0,28 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP Info, które spadło z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8 proc. (w dół o 0,18 pkt. proc.).

Wynik czwartego TVN wyniósł 7,70 proc. (- 0,85 pkt. proc.). Stacja spadła z pierwszej lokaty. Piąta była TVP2 (do góry o 0,24 pkt. proc. do 7,21 proc.). Szóste miejsce zajął kanał TVN24 (+ 0,42 pkt. proc. do 7,09 proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,78 proc.; w dół o 0,16 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,64 proc. do 31,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas