Telewizja2019-12-03
15

TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Teleexpress” hitami tygodnia

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVP1 „Teleexpress”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 25 listopada do 1 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,88 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Finałowy odcinek serii śledziło średnio 4,23 mln widzów, co przełożyło się na 27,21 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 30 listopada na antenie tej stacji w przerwie transmisji konkursu PŚ w skokach narciarskich obejrzało 3,32 mln widzów (27,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,30 mln widzów (emisja 25 listopada; 4. pozycja). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasował się „Wiadomości” Jedynki z 2,81 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,51 mln oglądających (niedziela; 13. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,67 mln osób, co dało TVP2 30,01 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,38 mln widzów; 26,78 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,34 mln; 21,76 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVN wyprzedził Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,42 pkt. proc. do 10,29 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,75 proc. (do góry o 0,20 pkt. proc.).

Na ostatnia lokatę podium spadł Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,70 proc. (spadek o 0,74 pkt. proc.).

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała 8,56 proc. udziału; do góry o 0,34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,92 proc. do 36,30 proc.

Grupa komercyjna TVN

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 11,67 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,21 proc. (do góry o 0,21 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,39 pkt. proc. do 7,61 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 1,62 pkt. proc. do 6,49 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (do góry o 0,17 pkt. proc. do 10,54 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas